З початком активного освоєння Далекої Півночі полк приступив до виконання
польотів в складних кліматичних і метеорологічних умовах. На озброєнні полку
стоять літаки ЛІ-2- 26 шт., С-47 - 2
шт.
До 1949 року повністю освоєні повітряні траси на літаках С-47 над Чукоткою,
на вітчизняних літаках ЛІ-2 виконуються польоти на острів Врангеля, польоти на
десантування військ і вантажів на Курильські острови., острів Сахалін, Чукотку,
Камчатку в умовах низьких температур і складних метеоумовах, відпрацьовуються
методи навігації над горами, морем в хмарах і за хмарами з застосуванням
радіонавігаційного обладнання.
В 1950 році при виконанні оперативного завдання пропав безвісти екіпаж ЛІ-2
в складі 7 чоловік, гв ст. лейтенанта Попова. Останки екіпажу і літака були
знайдені лише в 60-ті роки геологічною експедицією.
В 1952 році полк виконував спецзавдання по перевезенню людей і вантажів на
Курильські острови вдень і вночі в складних метеоумовах. 15 екіпажів були
задіяні для перебазування топографічних загонів в Омолон. 7 листопада 1952 року
11 екіпажів приймали участь в спасінні людей і техніки постраждалих від
землетрусу на острові Симусю. В травні 1955 року полк перебазувався в місто
Ніколаєвськ-на-Амурі. Постійно проводились польоти по забезпеченню ліквідації
концентраційних таборів на Далекому Сході, о. Сахалін, Далекій Півночі.