Пятница, 03.05.2024, 13:04
историк
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [507]
...
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
...

...
Block title
...
Бесплатная раскрутка сайта
Позитивные новости
Алтайпресса
Главная » Статьи » Мои статьи

Післявоєнний період.

Післявоєнний період.

 З початком активного освоєння Далекої Півночі полк приступив до виконання польотів в складних кліматичних і метеорологічних умовах. На озброєнні полку стоять літаки ЛІ-2  - 26 шт., С-47 - 2 шт.

С-47 До 1949 року повністю освоєні повітряні траси на літаках С-47 над Чукоткою, на вітчизняних літаках ЛІ-2 виконуються польоти на острів Врангеля, польоти на десантування військ і вантажів на Курильські острови., острів Сахалін, Чукотку, Камчатку в умовах низьких температур і складних метеоумовах, відпрацьовуються методи навігації над горами, морем в хмарах і за хмарами з застосуванням радіонавігаційного обладнання.

 В 1950 році при виконанні оперативного завдання пропав безвісти екіпаж ЛІ-2 в складі 7 чоловік, гв ст. лейтенанта Попова. Останки екіпажу і літака були знайдені лише в 60-ті роки геологічною експедицією.

 В 1952 році полк виконував спецзавдання по перевезенню людей і вантажів на Курильські острови вдень і вночі в складних метеоумовах. 15 екіпажів були задіяні для перебазування топографічних загонів в Омолон. 7 листопада 1952 року 11 екіпажів приймали участь в спасінні людей і техніки постраждалих від землетрусу на острові Симусю. В травні 1955 року полк перебазувався в місто Ніколаєвськ-на-Амурі. Постійно проводились польоти по забезпеченню ліквідації концентраційних таборів на Далекому Сході, о. Сахалін, Далекій Півночі.

1.2...4.5.

Категория: Мои статьи | Добавил: рав (11.10.2013)
Просмотров: 2385
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Analitic
...
Block content
*****
Copyright MyCorp © 2024
Яндекс.Метрика