Суббота, 20.04.2024, 13:35
историк
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
...
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
...

...
Block title
...
Бесплатная раскрутка сайта
Позитивные новости
Алтайпресса

І С Т О Р І Я

Гвардійської авіаційної бази внутрішніх військ МВС України

Формування

ТБ-3 В вересні 1943 року Державний Комітет Оборони СРСР прийняв рішення про формування полку важких бомбардувальників на літаках ТБ-3.

 Для виконання рішення, 10 льотних екіпажів з полку важких бомбардувальників, що дислокувались в поселенні Хурба на Амурі та 10 льотних екіпажів з гвардійської дивізії, що дислокувалась в поселенні Антонівка в Приморрі були відряджені на аеродром "Польовий” Московського військового округу, літаки ТБ-3 для комплектування полку авіаційною технікою прибули з фронтів.

 Так було зформовано 1017 важко – бомбардувальний авіаційний полк, що складався з трьох авіаційних ескадрилій по 10 літаків ТБ-3 у кожній.

 Командиром полку призначено гвардії майора Старосельцева І.П.

Участь у Великій  Вітчизняній війні.

забезпечення бойових дій партизанських загонів З жовтня 1943 року по травень 1944 року полк дислокується на аеродромі "Добринське” біля міста Владимир і виконує завдання по забезпеченню бойових дій партизанських загонів в тилу противника, вперше в історії авіації відпрацьовується можливість доставки за лінію фронту танкеток на літаках ТБ – 3.

 З травня по жовтень 1944 року полк базується на аеродромі міста Клін і бере безпосередню участь в підготовці повітряного десанту на аеродромах "Калінін”, "Киржач”, "Тейково”, "Медвежі озера”, викидаючи десант і бойову техніку.

 Згідно постанови Державного Комітету Оборони в жовтні 1944 року 1017 важко – бомбардувальний авіаційний полк перейменовано в 51 авіаційно – транспортний полк і перебазовано на аеродром "Мігалово” в місті Калінін (нині Твер). Тут відбулося формування 21 гвардійської авіаційно – транспортної дивізії 9 гвардійського авіаційного корпусу Повітряно – десантних військ Червоної Армії. Новим командиром полку призначено майора Потєкаєва В.В., начальником штабу підполковника Жукова К.Г.  Командиром  дивізії призначено генерал – майора Горського В.П. До  складу 21 гвардійської авіаційно – транспортної дивізії ввійшли:

- 49-й гвардійський транспортно – десантний полк на літаках ЛІ-2;

- 50-й гвардійський транспортно – десантний полк на літаках ЛІ-2;

- 51-й авіаційно – транспортний полк на літаках ТБ-3;

- 52-й гвардійський важко-бомбардувальний полк на літаках ТБ-3.

 На початок лютого 1945 року дивізія повністю була укомплектована і підготовлена до бойових дій.

 Згідно Указу Президії Верховної Ради СРСР 21 лютого 1945 року полку вручено Бойовий Прапор і присвоєно звання "гвардійський”. Він став іменуватись: 51-й гвардійський авіаційно - транспортний полк.

 В березні 1945 року полку згідно наказу екіпажі полку перегнали літаки ТБ-3 в місто Ташкент на переплавку , отримали літаки ЛІ-2 і повернулись на аеродром "Мігалово”.

 З червня 1945 року дивізія в складі 3-х полків повітряним ешелоном  перебазована з аеродрому "Мігалово” на аеродром "Чита-1”.  

 Після перебазування дивізія ввійшла до складу 12 Повітряної армії. На 10 липня 51-й гвардійський авіаційно - транспортний полк повністю перебазовано і доукомплектовано. Особовий склад почав виконувати завдання по перевезенню озброєння, техніки, боєприпасів на аеродроми: "Чойбалсан", "Тамсаг-Булак", "Рудовка" в інтересах Забайкальського фронту.

 3 серпня 1945 року полк перебазувався на аеродром "74 роз'їзд" де займався підготовкою і ремонтом матеріальної частини.

 На озброєнні полку знаходилося 26 літаків Лі-2 та 4 літаки С-47.

...2.3.4.5.

Поиск
Analitic
...
Block content
*****
Copyright MyCorp © 2024
Яндекс.Метрика